۳ چیز که باید در مورد زمان مصرف باتری لپ تاپ بدانیم

 ۳ چیز که باید در مورد زمان مصرف باتری لپ تاپ بدانیم

آیا زمان نگهداری شارژ باتری لپ تاپ شما نسبت به قبل کاهش داشته؟ آیا فقط حداکثر ۱ ساعت زمان دارید که پریز برق پیدا کنید و لپ تاپ خود رو به آن متصل کنید؟! به نظر می رسه که زمان تعویض باتری لپ تاپ شما نزدیک است. قیمت باتری لپ تاپ ها به طرز عجیبی بالاست. دوربین شما با یک باتری ۲ هزار تومانی ۲ سال کار می کند! موبایل شما با ۱۵ هزار تومان ۲ تا ۳ سال دوام می آورد. پرداخت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بابت باتری لپ تاپی به نظر خیلی بالاست!

بهترین کار و باصرفه ترین کار این است که در زمان استفاده از لپ تاپ، روش های نگهداری مناسب از باتری را استفاده کنیم تا مجبور به پرداخت هزینه نامعقول برای باتری نشویم.

در اینجا چند نکته در مورد زمان مصرف باتری لپ تاپ می خوانیم. شاید دانستن آنها به نگهداری مناسب از باتری نیز کمک کند.

ادامه مطلب ...

نوآورترین شرکتهای دنیا در طبقه بندی سال ۲۰۱۲

نوآورترین شرکتهای دنیا در طبقه بندی سال ۲۰۱۲

موسسه “فست کمپانی” نتایج طبقه بندی ۵۰ شرکت برتر را که در سال گذشته بیشترین نوآوری را نشان داده اند منتشر کرد.

نوآورترین شرکتهای دنیا کدامند و در حال حاضر مشغول کار در چه پروژه هایی هستند که می توانند دنیای آینده بشر را دستخوش تغییر و تحول کنند.

موسسه “فست کمپانی” با انتشار فهرست شرکتهایی که بیشترین تلاش را برای قالب ریزی آینده خود کرده اند طبقه بندی نوآورترین شرکتهای دنیا را ارائه کرد.

نوآورترین شرکتهای دنیا در طبقه بندی سال ۲۰۱۲ “فست کمپانی” در بخشهای وسیعی شامل وب، موبایل، بازیهای ویدیویی، رسانه ها، زیست فناوری، موسیقی، الکترونیک مصرفی و اجتماعی فعالیت می کنند.

ادامه مطلب ...

ساده ترین راه برای افزایش عمر باطری و حافظه گوشی های آندروید

کوتاهترین و ساده ترین راه برای افزایش عمر باطری و حافظه گوشی های آندروید

آیا شما فکر میکنید که شارژ باتری گوشی تان زود تمام می شودو یا اینکه حافظه گوشی پاسخگوی نیاز شما نیست و یا اینکه به دستورالعمل ها و… به خوبی پاسخ نمی دهد؟

این مقاله به بررسی این مشکل و راهکارهایی برای شما می پردازد که بتوانید هم عمر باطری خود را بیشتر کنید و هم از حافظه آن به خوبی استفاده کنید درست مثل روز اول .

ادامه مطلب ...