معرفی ۵ تبلت برتر اندروید که تاکنون آمده اند


تبلت های اندروید از همان اول استارت پایداری انجام دادند، اما از موقعی که گوگل  سیستم عامل Android 3.0 Honeycomb را سال گذشته انتشار کرد، ما شاهد تبلت ها با کیفیت خارق العاده ای بوده ایم و اینها همه برای رقابت با iPad آمده اند که بازار تبلت را از سال ۲۰۱۰ در دست داشته است. یکی از برتری هایی که اندروید بر iPad دارد این است که اندروید در کیفیت های مختلف و سخت افزار های مختلف ارائه شده است پس حق انتخاب شما با توجه به نیاز شما باز است.

ادامه مطلب ...

آشنایی با شبکه های مخابراتی ۱G,2G,3G,4G

خیلی از کابران اسمارت فون ها با اینکه از اینترنت گوشی خود استفاده می کنند اما با نوع شبکه و ارتباط آن آشنا نیستند. به طور معمول  اسمارت فون ها امروزه از کلمه G( نمونه: iPhone 4GS) در اسم گذاری دستگاه های خود استفاده می کنند. کلمه G در لغت به معنی Generation(نسل) می باشد و به صورت زیر طبقه بندی می شوند:


ادامه مطلب ...

تصاویر به بیرون درز کرده از ویندوز فون 8 : کپارچگی با اسکایپ و ن

مایکروسافت ۴شنبه آینده، ویندوز فون ۸ را در یک کنفرانس اختصاصی معرفی خواهد کرد. اما حالا براساس تصاویری که از این سیستم‌عامل به بیرون درز کرده و توسط Nokia Innovation در فضای مجازی منتشر شده است مشخص شده که نسخه ۸ سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت بطور کامل با اسکایپ یکپارچه شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، مکالمه ویدیویی اسکایپ دقیقا در قالب نرم‌افزار داخلی مربوط به تماس ویندوز فون، برقرار می‌شود.

ادامه مطلب ...